26.12.09

LANGKAH PERTAMA!

hehe..
lagi beberapa jam..
aku akan mendaftarkan diriku ini untuk menjadi seorang siswa di UITM Shah Alam..
keadaan aku sekarang..
penat..lapar..sejuk..blur..
aku masih kat ipoh..
nak gerak gi shah alam kul 12tgh..
skang da kul 5pg..
mata takleh nak tidur..
kang bila matahari naik baru la mata nak berat..
adui..
masak..!
haha..
course yang aku amek..
Diploma In Music..
pelik..?
jgn pelik..
masing2 ada minat msing2..
aku berani amek course ni..
kerana bagi aku..
aku tau camner nak hidup selepas grad nanti..
parents aku slalu tanya..
"kompom ke nak amek course ni..?ada keje ke habis nanti?"
huhu..
mmg lumrah ibubapa risaukan anak mereka..
tambah2 bila anak mereka ni mmg sangat2 bermasalah dan suka buat masalah..
music..
sapa kata takleh cari makan..
yang penting kena rajin.
dan berani mengambil risiko..
kalo habis belajar nnt takder keje..
keje je la apa apa yang aku bleh..
tul tak..?
byk member2 aku..
habis grad..
ada yang keje jaga booth tiket taman tema lost world..
ada yang buka restoran..
dan ramai yang masih mencari keje..
sekeping sijil tak menjanjikan peluang pekerjaan yang kita idamkan..
yang penting..
USAHA..TAWAKAL..!
dan..




kabel..!
hehe..

3 comments:

  1. beb!!!! selamat menempuhi dunia baru!!

    all d besh to u!!!

    ReplyDelete
  2. boleh jadi cikgu muzik juga. :)
    don't worry, ex-teacher i ms skola rendah skrg nie pun tgh amek master in music.
    soooooo, fighting ! ;)

    ReplyDelete